Różnice w pracy silnika

Trzeba na przykład wiedzieć, że przy niskich, zimowych temperaturach silnik naszego motoru pracuje trochę inaczej niż w czasie letnich temperatur. Przekonać się o tym mogą boleśnie szybko użytkownicy motorów, których silnik jest chłodzony za pomocą powietrza albo oleju. Wtedy bardzo szybko może się okazać, że silnik jest niedogrzany. Wtedy, jak wiadomo, nici z naszej jazdy. Zdarza się także przy niskich temperaturach zamarznięcie gaźnika. Dlatego szczęście mają ci motocykliści, których maszyny są zaopatrzone w podgrzewanie elektryczne albo są podłączone do systemu, który odpowiada za chłodzenie silnika. Wtedy to o gaźnik martwić się oczywiście nie musimy. Jeśli chodzi o rady specjalistów, to producenci motocykli zgodnie radzą, żeby w czasie użytkowania motoru zimą wymienić świece zapłonowe, na takie świecie, które posiadają inną wartość cieplną. To dotyczy jednak głównie tych silników, które są chłodzone za pomocą powietrza. Sprawa wygląda identycznie w przypadku wymiany oleju. W tym przypadku szczęście mają motory chłodzone cieczą. Mogą one bowiem spokojnie pracować na wszystkich letnich ustawieniach. Nie trzeba przy nich dosłownie niczego zmieniać.

Comments are closed.

Najnowsze komentarze
    Czy wiesz że
    • Prawa i obowiązki stron umowy przewozu
      Podstawowym obowiąskiem przewoźnika jest przemieszczenie podróżnego do określonego miejsca przeznaczenia lub też określoną trasą. Przewoźnik obowiązany jestprzy tym do zapewnienia podróżnym odpowiednich warunków bezpieczeństwa i figieny, wygody oraz nalezytej obsługi. …
    • Chęć ścigania się
      Ściganie się dla niektórych ludzi jest wspaniałym sposobem na życie. W rzeczy samej, zdarza się tak, że nie wyobrażają sobie oni dalszej swojej egzystencji bez tego właśnie elementu. Z pewnością …
    • Jazdy doszkalające warszawa
      Jazdy doszkalające – Warszawa oferuje wiele. Egzamin na prawo jazdy bez wątpienia jest jednym z najbardziej stresujących przeżyć w naszym życiu. Nawet jeśli potrafimy jeździć i swobodnie czujemy się za …